Rozcestí

11. prosince 2012

Návštěva nutriční poradkyně, míry, jídelníček

Přeji hezký, úterní zimní den.
Dnes jsem ve škole končila dřív, prošla si zasněženou, vánočně vyzdobené centrum Ostravy. Povím Vám, že obchodní centrum Karolína je velmi krásně vyzdobeno. Nakoupila pár Vánočních dárků, ale zcela ještě nemám nakoupeno vše a nechávám to na poslední chvíli. Poté jsem se vydala za paní Knápkovou, mojí nutriční poradkyní.
Sezení probíhalo zhruba 30minut, dostalo se mi spousty chvály ohledně úspěchu v hubnutí (29 kilo červenec-prosinec), což mě moc potěšilo a poté jsem byla změřena/zvážená apod.
Pozitivní zprávou bylo, že jsem zhubla především tuky v těle a minimum svaloviny.
Poradila sem se sní, jaké jídlo je vhodné si vzít na cestování, když jste celý den pryč - chystám se o víkendu na vánoční Vídeň. Jak si zhruba váhu udržet a zopakovala si, kterým potravinám se raději vyhnout.
Jinak sem se nedozvěděla nic moc nového jen pouze, že s váhou už nemám klesat, že BMI je v té nižší hranici normální váhy - ideál.  Při výšce 170cm/59kg momentální stav, ale já chci stále ještě ty 2 vysněné kila dolů :)
Návštěva u nutriční byla moje poslední, jelikož já pochopila jak na to a už nejsem její případ. Paní doktorka byla moc hodná, popřála mi hodně štěstí k udržení váhy a nabídla, že mohu kdykoliv přijít, kdyby se mi něco nezdálo či váha stoupala/či klesala.


Můj dnešní jídelníček
Snídaně - jáhlová kaše, 1/2 banán
Svačina - mandarinka
Oběd - těstoviny s kuřecím masem, houby + zelenina
Svačina - cestovní - Musli tyčinka
Večeře - tuňákový salát s cibulí a zeleninou

Míry:
Prsa - 90
Pas - 72
Boky - 87
BMI - 21,1

Tuk v těle úspěšně snížen o 12% 

7 komentářů:

  1. wow obrovská gratulace :) jsi šikula :) hrozně tě obdivuju. To už máš udržovací jídelníček nebo ještě hubnoucí? přijde mi to trochu málo jídla, mě by teda mandarinka k svačině nestačila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Zatím hubnoucí, ale už budu pomalu najíždět na udržovací.
      Je to docela málo, ale já včera opravdu neměla vůbec hlad. K té mandarince - byla to taková ta velká mandarinka, velikostně spíš jak pomeranč. :D Rozhodně nehladovím :)

      Vymazat
  2. ahojky, mohla bych tě poprosit o kontakt na tvou nutriční terapeutku? Jsem z ostravy a hledám někoho takového.. jenže v dnešním světě podvodníků a samých herbalife atd je těžké někoho jen tak najít... sama jsem změnou stravy a hlavně pohybem zhubla 13 kg za půl roku, ale poslední 2 měsíce se mi váha zastavila a ne a ne to jít dolů - už se jen formuju.. přitom bych ještě 5 kg shodit chtěla... :) moc děkuji Pomykalova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) jsem nadšená, mohla bych taky dostat více info o terapeutce? Myslím, že nás bude více, kdo bude chtít info. Děkuji :)Budu pravidelným hostem na těchto stránkách!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, můžu se zeptat, kolik jsi zaplatila za sezení s terapeutkou? :)

    Jinak, obdivuju tě! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, je to super, gratuluju ti!
    Mohla bych se zeptat, kolik jsi zaplatila za sezeni a na nějaký kontakt? Popřipadě jestli má terapeutka stranky ?
    Předem moc děkuji. (veru.kunderova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš úžasné výsledky, moc gratuluju.
    Ráda bych se zeptala jaký poměr bílkovin, sacharidů a tuků ti tvá nutriční poradkyně doporučila.
    Já momentálně dobrou poradkyni hledám, od září mám dole 20kg. Používám na zapisování ener. příjmu kaloricketabulky.cz, ale připadá mi že je tam poněkud divoce přednastaven poměr B/S/T.
    Díky moc Světla
    SvetlaBlaBla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat