Rozcestí

10. prosince 2012

Jak zhubnout? Zamyšlení nad sebou

Staří známí už mě ani nepoznávají bez 30kilo, kamarádi/kamarádky, sousedi, spolužáci dokonce i učitelky a neznámí lidé se mě ptají jak zhubnout? Jak jsem to dokázala?

Já vlastně ani nevím, co odpovědět, i když odpověď je jednoduchá a hlavně pro ty, kteří mají také problém se svojí postavou nebo mají otřesný životní styl.

- Nebát se udělat nové a lepší kroky do života? Mít nové cíle?

Co si uvědomit, když chcete začít?ČTĚTE DÁLE


1. Upřímně se nad sebou zamyslet
2. Najděte v sobě odhodlání

Mohu Vám dát spoustu návodů a prostředků, které potřebujete k hubnutí, ale pokud nejste ochotni zvednout zadek, tak se prostě smiřte s tím, že se nedostanete nikam.

Potřebujete se rozhodnout jen vy, nikdo jiný to za Vás nezhubne. Nahoru to jde rychle, ale dolů to je horší..

Čím jste si získaly svojí postavu? Nikdo mi nenamluví, že kila navíc máte z toho jak jíte pravidelně, vyváženě a zdravě.



Jste to, co jíte









Nezapomeňte si určit splnitelné cíle - modelkou či sportovkyní se skvělou postavou se za měsíc ani dva nestanete. JE TO BĚH NA DLOUHOU TRAŤ a nekončí zhubnutím tolika kil co chcete. Pokud se vrátíte do starých kolejí tak váha postupně, ale jistě se vrátí.

Uvědomit si, že krátkodobé diety ve stylu mléčné jsou k ničemu. Zhubnete sice 5 kilo, ale za jakých okolností? Jsem si jistá tím, že čtvrtý den budete mít problém vylézt z postele jak budete unavené. A co je na této dietě nejlepší? Zhubnete 5 kilo, ale 10 naberete zpět.
Např.  mléčná dieta kdy za 14 dní dovede úplně zničit své tělo

Potřebujete motivaci? Najděte si jí. Inspirace může být kdokoliv a i vy se můžete stát jednou něčí motivací.

A přestaňte se vymlouvat!
Výmluvy typu - Dieta je drahá, nemám žádnou vůli, nemám na to čas, neumím vařit, celý život jsem měla nadváhu - Holky, toto opravdu neplatí a nesnažte tím oklamat samy sebe!.

Nenechte si vzít svůj úspěch! Bohužel nic není zadarmo, ani vysněná postava. Máme před sebou velký kus cesty, odříkání a také nápor od lidí, co tomu nerozumí a nejsou se nejen mezi vzdálenějšími přáteli, ale také mezi rodinou. Nenechte se!

Pocit z úspěchu, který Vám nikdo nevezme. Cítit se skvěle,zdravě a také tak vypadat- nepřekonatelné. Něco, o čem jste si mysleli, že nemůžete zvládnout a ono to šlo?!

Inspirace


2 komentáře:

  1. Poradí někdo, jak se rychle a efektivně zbavit špeků na břiše?

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, mockrát díky za článek. Já se snažila zhubnout poměrně dlouho a musím říct, že jsem velmi ráda, že se mi to konečně daří. Dřív jsem měla hodně ráda sladké, takže jsem začala tím, že jsem omezila přísun rafinovaných cukrů. K tomu mě tak trochu donutil i strach z cukrovky

    OdpovědětVymazat