Rozcestí

30. dubna 2013

Hubnutí a média - časopisy

Dnes přidám takový krátký článek, ve kterém se asi nedozvíte nic extra, ale taky neuškodí, když si ho přečtete.

To, že se všude propagují různé diety ať zdravé, či naprosto šílené všechny víme. Také to, že v módě jsou extrémně hubené modelky není nic neznámého.
Co ony a jejich slavné diety v různých časopisech?
Můj tip na časopis, který Vám mohu doporučit s klidnou hlavou. 

Upřímně, takové ty časopisy ať je to "Dieta", či náhodná dieta v novinách jsou k ničemu. Zrovna zmíněný časopis Dieta nesnáším. Je drahý a na každé druhé stránce je hrozná reklama.

Ráda bych Vám doporučila časopis, který je snad jediný co čtu a obětuji za něj těch 20,- :D
Ostatní mi připadají opravdu vyhozené peníze.

Je psaný zdravým rozumem. Najdete v něm jídelníčky, pohyb, rozbory a doporučení potravin i zajímavé rozhovory

A holky, jsou v něm fakt skvělé jídelníčky v podobě receptů, které se Vám mohou stát inspirací.

Jelikož jsem momentálně u přítele a mám zde jen starší díl (1 vydání tohoto roku) tak se omlouvám za fotky z neaktuálního čísla:D
(zítra dodám víc fotek :/ nejdou mi nějak nahrát)

4 komentáře:

  1. Děkuji za tip :) Určitě se po něm podívám :) Dina

    OdpovědětVymazat
  2. Dietu jsem odebírala dva roky,měla jsem předplatné ze začátku to ještě šlo ale ke konci jsem to už ani nečetla. Mohu se zeptat kde tento časopis kupuješ? NIkde jsem ho zatím neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem na tom hodně špatně od mála trpím obezitou, před půl rokem jsem se rozhodla s tím něco dělat. Jenže snaha jako začít jíst menší porce byla zbytečná. Prostě jsem to nedávala až teď už konečně hubnu. Kamarádky se mi na narozeniny složily na Obethin, užívám ho před jídlem a fakt toho sním pak méně. Když už se mi konečně daří jedno a mám 3 kila dole tak jsem jiný člověk. Už mám i náladu na to zajímat se o všechno to hubnutí trochu více. Děkuji za radu na časopis určitě z něj vyzkouším nějaký receptík.

    OdpovědětVymazat