Rozcestí

2. prosince 2012

Nedělní den - rada, jídelníčky

Co říkáte? - můj první dort :D
Neobyčejný, slaný dort.
Jelikož můj milý nemá rád sladké tak jsem to vyřešila touto variantou. :)
Všem moc chutnal a i já sem zhřešila. :D
Dnes přidávám ukázku mého hřešícího i klasického jídelníčku.




Chtěla bych jen ještě říct, že Vy, které se hrozíte toho, že když jeden den necvičíte, že přiberete tak tomu tak není. 3 dny jsem se flákala doma v posteli s nemocí, jídelníček jsem tomu trochu málo sice přizpůsobila (např. z 3ks křehkého chlebíčku na 2), protože jsem neměla žádný výdej a tudíž ani hlad a dnes ráno ukazovala váha 60,9. Zítra to určitě bude horší po mém hřešícím dnu, ale přece si jednou za čas musíme užít i to dobré jídlo a netrápit se každým soustem. :)

Oslava byla skvělá! Skvělý večer i oběd od milého s rodinkou - měli jsme výborné plněné kapsy s brambory na špeku a smetanovou omáčkou + zeleninová obloha - říkala jsem, že to bude kalorická bomba k obědu! :D Jeho maminka měla krásně nazdobený stůl, který ladil s vybavením kuchyně. Po obědě přišlo na řadu kafe a dorty, zákusky a různé chlebíčky - nejsou to troškaři :D! Dorty dokonce dva - můj slaný pro přítele a jeho sestra, která také slavila tak také měla skvělý čokoládovo - tvarohový dort. Doplnili jsme to láhví vína a pořádně užili nedělní den.
- Holt i já občas zhřeším, ale opravdu minimálně. Řídím se tím, že kdybych hřešila pravidelně tak to nikam s váhou nedotáhnu a vy asi také ne. Pokud už hřešíte tak si to užijte, vychutnejte a jezte s rozumem - né vše na co přijdete a co uvidíte.


 Přidám i dva mé jídelníčky - dnešní - otřesný + klasický kdy si to hlídám

Nejdřív přidávám dnešní - aneb většina špatně
  • Snídaně - musli tyčinka
  • Oběd - Vepřová plněná kapsa s brambory na špeku, smetanovou omáčkou + zeleninová obloha a sklenka vína
  •  Svačina - Slaný dort + menší zákusek
  • Večeře - Zeleninový salát s kuřecím masem 
Tekutina - voda, víno

Můj "lepší" jídelníček
  • Snídaně - ovesná kaše s ovocem
  • Svačina - pomeranč
  • Oběd - kuskus s kuřecím masem a zeleninou
  • Svačina - 3x křehký plátek, cottage sýr, cherry rajčátka
  • Večeře - k večeři miluji saláty, často ho opakuji, ale je to především zeleninový s kuřecím masem
Tekutiny - voda, bylinkový čaj

Přeji Vám všem krásný zbytek první adventní neděle a můžete se pochválit jaký byl Váš dnešní jídelníček, jestli jste zapálili svíčku na advetním věnci, či se byli někde podívat na rozsvícení stromečku na náměstí. :)

2 komentáře:

  1. Ahoj, můj dnešní jídelníček byl taky dost hrůza.. pozdní vstávání a bílé pečivo (1 rohlík) a k obědu mamina dělala kachnu se zelym a knedlíkem.. pak ještě pomeranč a čokoláda, no děs! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super blog:-) zajímal by mě moc ten slaný dort,prozradíš recept prosím??:-)

    OdpovědětVymazat