Rozcestí

19. prosince 2012

Kuřecí směs se zeleninou, rýžové nudle

Znáte to? Ještě nemáte pořádně oběd a už jste měly být pryč, ale i to se dá vyřešit. Dnes jsem spěchala za kamarádkou tak sem volila moji oblíbenou rychlovku - Rýžové nudle s kuřecím masem a zeleninovou směsí.


Suroviny:
Kuřecí prsa
Zelenina - kukuřice, žampiony, paprika, hrášek, pórek
Rýžové nudle
Sůl, pepř
Kari koření

Připrava je jednoduchá
Kuřecí prsa jsem si předem připravila - osolila, opepřila, nakrájela na nudličky a dala osmahnout na pánvičku.

Poté sem si přichystala směs zeleniny - hrášek a kukuřice z plechovky, papriku a žampiony nakrájela na tenké plátky a pár koleček pórku, který přidávám až ke konci s masem, aby se nespálil. Vše jsem smíchala dohromady a dala lehce orestovat na pánev (bez oleje) aby zelenina změkla.

Rýžové nudle si připravíme podle návodu. Já je dala do vroucí vody, do které jsem dala menší půl lžičky soli a povařila zhruba 3min. Příprava je opravdu rychlá. Ocedíme a propláchneme pod studenou vodou, aby se nelepily.

Nakonec jsem k zeleninové směsi dala kuřecí kousky, které mezi přípravou ostatního jsem je dala na ubrousek aby se trochu zbavily oleje, vše společně na pánvi promíchala a posypala kari kořením a nechala ještě chvíli restovat. Poté bylo hotovo! :)

Přeji dobrou chuť! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat