Rozcestí

12. března 2012

ŠATNÍK EFEKTIVNĚ - HNED BUDETE MÍT ZASE CO NA SEBE

Uff, taky Vaše skříň je přecpaná k prasknutí?
A pořád si říkáte, že nemáte co na sebe? Občas je potřeba vytřídit staré oblečení a uspořádat je tak, abyste v něm vše krásně a přehledně našli.
Jedna velká hromada - tak to vypadalo u mě v sobotu. Rozhodla sem se, že vyskládat všechno ven, ať zjistím jaký opravdu mám prostor a abych si udělala prostor.
Hlavní věc - čeho se zbavit? Někdy je to opravdu těžké, ale rozhodně je nejlepší zbavit se těchto kousků - Jsou obnošené, praním ztratily barvu či tvar, nebo jsou jakkoli poškozené.
Bohužel se stává že jste z toho vyrostli, či zhubli. Další bod je  vytřídit oblečení, které jsou Vám malé nebo velké. Uklidňovat se tím, že ho oblečení zhubnete, nebo přiberete, většinou nefunguje. Alespoň u mě (hahah :D). Až zhubnete stejně si budete chtít pořídit něco nového.
Další bod je vytřídit oblečení, které je vám z jakéhokoliv důvodu nepříjemné. Já osobně sem si eliminovala šatník převážně na černou, bílou a hnědou. Jako další u mě šli věci s výraznými nápisy, logy a obrázky. Z tohoto stylu oblékání jsem už vyrostla.
Jako další věc by jste se měli zbavit věci, kterou jste nenosila více než rok. Já si některé věci nechala, další šly okamžitě z šatníku pryč.
Také se můžete zbavit takzvaných unáhlených nákupů. Jsou to nejčastěji (alespoň u mě) kousky pořízené ve slevách, nebo opravdu na rychlo kdy po čase zjistím, že mi daná věc nesedí.
Rozhodnutí, zda se zbavit kousků, které se nosily v danou minou sezonu je jen a jen na vás. Já si některé ponechala, některé ne.
Nemám na to srdce vyhazovat věci, které se zrovna nenosí a vypadají pořád hezky.

Nevyhazujte bezhlavě.
Určitě všechno neberte vážně:D a jako jediný způsob vytřídění šatníku - je to jen jedna z možných cest. Nezbavujte se také některých věcí za každou cenu. Držte se svého stylu. Je především jen na vás, co chcete nosit, v čem se budete cítit dobře. Všechno je taková módní hra. Kombinujte a bavte se. Oblékejte se vždy jen pro sebe, kvůli sobě a podle svého těla.

A co s vyřazeným oblečením? Já nemám srdce na to abys vytříděné oblečení vyhodila. Dám ho kamarádce, švagrové nebo mamince. I starší může udělat ještě radost. Zkusit ho můžete prodat na svých stránkách, aukru, ebay či jiných severech. (votočvohoz)

Můžete také zkusit oživit danou věc. Přešít ji, obarvit si něco. :)

U mě to vypadalo podobně

Žádné komentáře:

Okomentovat